
Servicepunten OV
Via de servicepuntenzoeker vind je OV-chipkaart servicepunten in heel Nederland. Bijvoorbeeld waar je saldo kunt opladen, een anonieme kaart kunt kopen of een online bestelling op je kaart kunt zetten:
Klachten busvervoer
De reizigersadviesraad Rocov-NH is niet het juiste adres voor het doorgeven van klachten. Dat kunt u doen bij de vervoerder, bij het OV-loket of bij één van de bovengenoemde organisaties. Voor klachten over het busvervoer kunt u contact opnemen met Connexxion (zie knop hieronder).
Als u een onbevredigende of geen reactie krijgt van Connexxion of NS kunt u terecht bij het OV-loket.
Klachten NS
De klantenservice van de NS is te bereiken op 030-7515155 of via de website:
Texelhopper
Voor ritten met de Texelhopper moet de reiziger vooraf een kaartje kopen en zich een uur tevoren aan melden. Alleen bij de Veerhaven Texel zijn kaartjes te koop in de Texelhopper-busjes. Advies is om ook voor ritten vanaf de Veerhaven vooraf te bellen om een plaats te reserveren.
